Op twee maanden tijd hebben de medewerkers van Air France, ondersteund door de ondersteunende diensten, het grootste deel weer tot bij de eigenaars kunnen krijgen. Voor zo’n 900 koffers blijft het moeilijk. De medewerkers moeten dan de bagage openen om te (proberen te) ontdekken wie de eigenaar is.
De luchthaven Charles de Gaulle biedt haar excuses aan voor het verloop van de evenementen. Reizigers van wie de geregistreerde bagage niet binnen de 21 dagen is toegekomen hebben recht op een compensatie van de luchtvaartmaatschappij. Die kan oplopen tot 1.200 euro.
De Nederlandse luchthaven Schiphol heeft ook dergelijke problemen meegemaakt. Op het ergste moment waren ongeveer 8.000 tot 10.000 koffers gestrand zonder eigenaar. Een fenomeen dat deels te wijten is aan het personeelsgebrek. De medewerkers hadden niet genoeg tijd om de koffers tijdig op het vliegtuig te krijgen. Volgens het laatste rapport van Schiphol van half juli zouden er nog 1.500 koffers zijn achtergebleven.